DIY hišica iz lesa za punčke in živalice

January 16, 2017















Dolgo časa sem po raznih internetnih trgovinah pri nas gledala lesene hišice. Trenutno je pri nas najbolj aktualna igra vlog in razne figurice živali, malih punčk itd. so najbolj fajn za igrat. Povsod sem gledala, ampak mi že sama misel na zapravljanje celega kupa denarja (zares so drage!) za leseno hišico za punčke ni dišala, poleg tega pa ni nobena bila takšna kot sem si jaz predstavljala, kombinacija hišice in hlevčkov za živalice. V stilu kakšne bivalne kmetije ali kaj podobnega. Zato je bilo še toliko bolj priročno, ko je moj dragi v eni od trgovin zasledil celo vrečo lesenih deščic presenetljivo gladkih in pravilnih oblik 'za zakurit'. Za smešno majhen denar. Seveda sem jaz, takoj ko sem vrečo zagledala, sklenila, da tegale pa že ne bomo kurili.

Bomo rajši kaj lepega ustvarili. Skupaj. In res, že naslednji dan je hčerka dedka vpregla, da bo naredil hišico za njo. Bosta skupaj delala. Je vzel žeblje, kladivo in sta zbijala. Šlo je zelo počasi in kmalu sta se oba naveličala. Potem sem jaz videla, da je zadeva z žeblji precej težaška in rezultat je bil tudi precej majav. Moj je predlagal, da bi z lepljivo pištolo bolje in hitreje opravila delo. Zato sem doma poizkusila z lepljivo pištolo. Bila je čisto druga pesem! Deščice so noro držale!

Najprej sem za hec naredila eno zadevo, za katero sem že dlje časa govorila, da jo rabimo - eno mesto, kamor bomo dajali položnice. Da ne leži vse kar vsepovprek in da ne leti naokrog, ko malo veter zapiha. In sem brzinsko hitro skupaj sestavila takšno škatlico. Mesto za položnice.



Zadeva me je čisto zasvojila in hitro za tem sem se lotila še hišice s hlevčki za naše Schleich živalice, ki jih je celo morje. Najprej sem naredila hlevčke. Nato sem začela graditi bivalna nadstropja za male barbike in na koncu sem naredila še detajle. Izpadlo je tako posrečeno, da je to trenutno zares najbolj popularna igrača v naši hiši. In dejansko je zadeva fiksna do te mere, da se lahko po mili volji obesiš gor, tudi naš najmlajši, ne preveč za krhke stvari  narejen mladenič :)

Morda ti bo všeč še

4 comments

  1. O wow! Ful je lušna! A lahko kje vidim še malo bolj od daleč slikano, da si lažje predstavljam celoto? Kje pa ste našli deščice?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deščice sem kupila v Bauhausu, to so dejansko deščice za zakurit, ampak čisto gladke in ravne, popolnoma primerne za ustvarjat karkoli. Jaz sem iz njih naredila že en kup stvari, so pa res napol zastonj, cela vreča stane nekje 3eur.:) Bom izbrskala kakšno staro slikico in jo dodala, trenutno je hišica malce zakrpana, ker smo jo veliko prestavljali in ni več tako lepa kot je bila , je pa še vedno aktualna pri igri :)

      Delete
  2. ooo, super ideja. in izvedba. :) vse lepo k vam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O hvala lepa Mtka Uri :D :D in vse lepo tudi v vaše konce <3

      Delete

Smo tudi na Facebooku :)