Torba za v porodnišnico in priprave na dojenčka

April 23, 2015

Priprave na prihod novega družinskega člana so pri nas v polnem teku in trenutno smo v fazi odštevanja. S hčerkico sva pripravili kotiček v sobici, ki bo bolj dojenčkasto obarvan, zlikala sem oblačila in jih sortirala, večina stvari pa tako ali tako ostane istih kot pri prvi hčerki. Lahko rečem, da so za drugega otroka priprave vsekakor veliko manj razburljive kot pri prvem otroku, ko moraš vse od začetka kupiti, zapraviš ogromno denarja, na koncu pa ugotoviš, da bi čisto dobro shajal brez polovice stvari, ki jih imaš. :)

Vseeno pa so tudi za drugega otroka priprave prav prijetne. V vse sem poizkusila hčerkico čimbolj vključiti in z veseljem je z mano neštetokrat zložila in preložila vsa oblačilca, z veseljem se je odrekla svojim premajhnim oblačilom, saj je ona 'že velika punca', tiste premajhne stvari in dojenčkaste igrače pa je veselo spravljala v omarico za bratca, se z njim zelo veliko pogovarjala in predvajala zvoke pojočih igrač meni pod srajco, mi v popek vtikala dudo, neštetokrat narisala družino z njim vred in podobne radosti, ob katerih ti zapoje srce.

Takole sva s skupnimi močmi uredile previjalni kotiček, ga okrasili z njenimi črnobelimi umetninami in pisanimi fotografijami živali, med drugim sva naredili tudi mobile iz naravnih materialov in ga obesili nad previjalno mizo. Takih mobilov sem naredila nekaj tudi v času, ko je bila hčerkica še dojenček. Vsekakor sem mnenja, da je velikokrat doma narejena zadeva enako ali pa še bolj zanimiva kot kupljene drage igrače in pripomočki za dojenčka.


Tole pa je vsebina torbe, ki jo bom odnesla tokrat v porodnišnico. V prve sem imela s seboj še cel kup krame, ki je sploh nisem uporabljala, pozabila sem pa na najbolj osnovne stvari, zato je tokrat vsebina torbe veliko bolj skopa kot v prvi nosečnosti. :)


Seznam stvari za v porodnišnico:

Nujno:

materinska knjižica + napotnica za v porodnišnico + vsi papirji
zdravstvena kartica
denarnica
osebna izkaznica

Higiena:

brisača
krtača za lase
palčke za ušesa
zobna krtačka
zobna pasta
škarjice za nohte
pinceta
krema za obraz
mandljevo olje (proti suhi koži)
krema za nego bradavic
zobna nitka
posodica za leče, tekočina za leče
očala
blag šampon za lase-gel za tuširanje
vložki Vir
blazinice za dojenje
gobica za tuširanje
deodorant
vlažilni robčki
elastika za lase

Oblačila + dodatki:

obleka za domov
veliko mrežastih hlačk
modrček za dojenje
tople nogavice
oblačilo za dojenčka za domov
slinček
tetra plenica
duda
steklenička

Tehnologija:

mobi
polnilec za mobi
fotoaparat
sd kartica, baterija

Prigrizki:

Čutarica z vodo
kakšen prigrizek, ki ga ne dobiš v porodnišničnih avtomatih (jaz imam rada kot dodatek ob svežem sadju, ki ga dobiš v porodnišnici, suhe banane in mandlje, zato sem jih vzela s sabo)

S sabo ne bom vzela stvari, ki sem jih v prvi nosečnosti vzela s seboj in so zasedle ogromno prostora, vendar jih nisem potrebovala (kopalni plašč, blazina za dojenje, obroč za sedenje...)





Morda ti bo všeč še

5 comments

  1. Ja v drugo je res manj razburljivo se pripravljati na prihod dojencka:) Za vlozke po porodu pa priporocam toto od tosame... Za prve dni so res fini, ker so siroki in dolgi... Pa lep porod ti zelim in enega zdravega fanta:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi hvala Petra :D Poznam toto, ampak ker imam res veliko zalogo Vir, bom kar to najprej porabila, pa cenovno, kolikor sem gledala, je kar precejšnja razlika :)

      Delete
  2. Ja zalogo je pa potrebno porabit:) cenovno pa je razlika, imas prav...

    ReplyDelete
  3. Naj bo porod hiter, brez zapletov in naj mali korenjak z glasnim jokom pozdravi svojo čudovito družinico! :) Sama sem imela tudi Vir in so zadostovali, če se odločiš za toto, pa imajo v dm 1+1 gratis na kuponček iz knjižice za nosečnice (če nimaš, ti lahko pošljem). Srečno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. o hvala za lepe želje!!! :* in hvala za toto ponudbo kupončka, ampak imam trenutno res dovolj Vir zaloge :D Če pa se kaj spremeni, pa se slišiva :D

      Delete

Smo tudi na Facebooku :)