Mala kuhinja

September 18, 2014

Danes smo se spet igrali njej eno najljubših iger, to je kuhanje v njeni kuhinjici. Že dolgo jo imamo, 'naredila' sem jo iz majhne polične omarice. Lahko bi kupili kakšno plastično ali še rajši leseno kuhinjico, ki bi izgledala dosti bolj pristno in dodelano, ampak sva se odločila, da najprej sama poizkusiva narediti nekaj in šele potem, če bi bila res nuja, gledava za trgovinskimi variantami. Na koncu se je izkazalo, da je tudi ta naša kvazikuhinjica zadetek v polno, saj se naša malčica z njo igra skoraj vsak dan že zelo dolgo časa. 

Mislim, da kuhinje še nisem objavila, čeprav sem imela že dolgo nazaj vse poslikano - tule je ena stara slika, od takrat ko je bila še bolj frišna, danes je dosti bolj oguljena, ker jo ima zunaj in zelo veliko 'kuha' v njej  :)

 Kuhališča sem pobarvala z magnetno barvo, da je tekstura podobna pravim kuhališčem, umivalnik pa sem kar narisala, čeprav je bil plan izrezati krog in notri vgraditi malo kovinsko posodo kot korito in majhno cev namesto pipe, ampak nekako še nismo prišli do te točke :)


Tole je del njenih kuharskih rekvizitov


Tole pa je najina stara nočna omarica, ki jo zdaj ona uporablja kot delovni pult.
Iz vrta si je izposodila nekaj stročjih fižolov in jih takole narezala z okroglim rezilom za testo :)


Razen tortic iz blaga, ki sem jih sešila, nimamo nobenih drugih jedi za v kuhinjo, zato ponavadi improviziramo z naravnimi sestavinami. Tokrat je uporabila travo in 'krompir' (majhne okrogle kamne). Luštno jo je opazovati :)

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)