Igra z moon dough

September 13, 2014

Zadnjič je moj dragi za našo malčico kupil maso moon dough za oblikovanje. Sprva sem bila skeptična, ker se mi je zdelo, da je to še en plastelin, ampak v resnici je dosti bolj suh, prsti se nič ne 'prepotijo', površina se ne umaže in tudi masa se na zraku ne osuši (kot plastelin Mini Artist, ki smo ga med drugim kupili za njen rojstni dan in se je doma izkazal kot eno malo razočaranje).

 Moon dough je prijetno presenetil in tudi hčerkica se zares zelo rada igra z njim. Da sploh ne omenjam, da, v nasprotju z navadnim plastelinom, ki se prilepi na parket, moon dough preprosto posesaš, saj je lahek kot prah.

Prvo spoznavanje z modelirno maso moon dough


Tukaj pa je naša mala mojstrica želela nož in se nekaj časa igrala rezanje krompirja. Večkrat reževa mehke stvari kot je banana, kuhan krompir, korenje iz goveje juhe, pecivo itd.

Nož je orodje in vsako orodje ima svoja pravila uporabe, ki jih spoznava pod najinim nadzorom. Učila sem jo pravilno držati nož, ji kazala, katera je prava in katera je napačna stran za rezanje in predvsem - kako mora držati levo roko, da se ne ureže. Nož seveda sploh ni oster, ampak tudi ta spretnost se mi zdi koristna za spoznavanje in učenje novih stvari. 


Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)