Morsko branje

August 20, 2014

Knjige sem vedno jemala s seboj na počitnice, tokrat pa bomo na počitnice prvič vzeli tudi otroško literaturo. Kar nekaj časa sem razmišljala, katera knjigica bi znala našo malčico najbolj zanimati ob večerih, ko je čas za posteljo. Želela sem, da bi bile knjige malce povezane z morsko tematiko in hkrati dovolj zanimive. Na koncu sem izbrala te tri knjigice:


Hčerka obožuje pesmice, veliko jih tudi že zna zapeti in ta knjižica Barčica: slovenske ljudske pesmi za otroke  (Mažgon, S) je prava mala zakladnica luštnih ljudskih pesmic iz našega otroštva. No, vsaj pri nas doma smo veliko peli ljudske pesmice (med vožnjo v avtu ali pa tudi kar tako za dobro voljo :) ) in se spomnim še skoraj vseh melodij iz te knjigice. Naši hčerki je trenutno najbolj všeč tale pesmica:


Druga knjigica, V našem vrtcu - Slikopisi za malčke (Sokolov, C.) je trenutno najljubša knjiga naše malčice. Polna je kratkih slikopisov, zgodbic, ki jih je tolikokrat že slišala, da jih zna nekatere že kar na pamet. Ko berem, ona dopolnjuje stavke in danes je svojemu atiju za dobro jutro prinesla v posteljo to knjižico, jo odprla in kar sama začela 'brati' pravljico. Imena otrok in živali v knjigi smo malo priredili z imeni njenih človeških in živalskih prijateljčkov, ime glavne junakinje pa smo priredili z imenom naše male navihanke, kar se ji zdi blazno fino :)



Tretjo knjigo Živali v morju - knjiga z zavihki (Brooks, S.) je moja mami kupila naši malčici pred morjem. Takoj ko sem jo videla, se mi je zdela zelo primerna za s sabo. Tematika je čisto morska, polna ilustracij na temo življenja na morskem dnu. 


Knjiga je polna zavihkov, zares veliko je delčkov, ki se odprejo in tako še bolj prikazujejo, kaj določena žival počne, prikazujejo njena skrivališča, hkrati pa ponujajo še dodatne zanimivosti v tekstovni obliki. 


Mislim, da je knjiga primerna tudi za malo večje otroke, odvisno pač, kako se poglobiš vanjo.  Sem prepričana, da bo knjiga pri nas aktualna na morju tudi še čez nekaj let. :)

Morda ti bo všeč še

3 comments

  1. Zadnjo knjigo smo imeli enkrat izposojeno, lušna je... Take knjige, ki sprva zgledajo bolj za starejše otroke, pridejo zelooo prav, ko otroci začnejo intenzivno spraševati "zakaj?" in "kaj je to?" (sploh na morju oz takrat, ko ni pri roki vsevednega strica iskalnika). Sin intenzivno dela na moji splošni razgledanosti, kaj naj rečem :P Mislim, da moram jutri v knjižnico ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tale je res ze za malo vecje otroke, ampak dolocene stvari bodo pa tudi za naso zanimive, ker je precej radovedne sorte :) jo bomo naredili zanimivo :) Sanja koliko sta tvoja zdaj stara? Nasa je 27mes :)

      Delete
    2. 3 in 7m ter 18m. Vem, vem, za starejše, ampak, ko sem zagledala tele vitičnjake (evo, prvič slišim, da se temu tako reče) sem imela odgovor na P-jevo vprašanje iz morja :P Že eno leto samo sprašuje in sprašuje... bi morala sama več brati :P

      Delete

Smo tudi na Facebooku :)